Od haosa do maksimalne produktivnosti uz Trello
U današnje vrijeme, upravljanje zadacima i projektima sve je izazovnije, ali i od ključne važnosti za uspjeh. U potrazi za efikasnim alatima koji olakšavaju organizaciju, Trello se ističe kao jedan od najmoćnijih saveznika svakog produktivnog tima ili pojedinca. Sa svojom intuitivnom platformom za vizualno upravljanje zadacima, Trello osvaja srca korisnika širom svijeta. U ovom blogu istražićemo kako Trello olakšava način na koji planiramo, pratimo i realizujemo svoje projekte, i kako ovaj alat postaje neprocjenjiv resurs za unapređenje produktivnosti i efikasnosti. Spremni ste da otkrijete tajne uspjeha uz Trello? Zavirimo zajedno u svijet organizacije bez stresa i haotičnih to-do listi!
Trello nudi nekoliko različitih opcija, poput Free, Standard, Premium i Enterprise planova, koje se razlikuju po funkcionalnostima i cijenama. U ovom tekstu ćemo se fokusirati na Free verziju koja će vam biti sasvim dovoljna za organizaciju freelancing poslovanja. Međutim, ako vaš posao zahtijeva naprednije opcije, možete istražiti i druge verzije i odabrati onu koja najbolje odgovara vašim potrebama.
Prilikom prvog susreta s Trello platformom, dočekaće vas informativni video koji će vas korak po korak provesti kroz sve funkcionalnosti aplikacije i pokazati vam kako ih iskoristiti.
Ali krenimo redom.
Nakon što ste kreirali svoj nalog i otvorili aplikaciju, prvi korak je kreiranje vašeg Board-a. Ovisno o obimu vašeg posla, možete za svaki projekat kreirati zaseban Board ili koristiti različite boje za označavanje taskova iz različitih projekata. Detaljnije ćemo o tome pričati kasnije.
Kada ste kreirali Board i dodijelili mu naziv, možete pozvati saradnike da se pridruže ukoliko ih imate. U besplatnoj verziji, možete dodati do 10 korisnika. Zatim je potrebno kreirati nazive za kolone u kojima će se nalaziti kartice sa vašim taskovima. Osnovne kolone su To Do, In Progress i Done, koje su često sasvim dovoljne. Možete prilagoditi nazive kolona svojim potrebama.
U To do ćete dodati sve taskove koje treba da uradite, kada krenete u izradu prebacićete task u kolonu In progress, i kada ga završite, u kolonu Done. Jednostavno je.
Nazive kolona ćete prilagoditi svom poslovanju, tako će neko imati kolonu Ideas, Brainstorming, Backlog i slično - za sve ono što bi moglo da se radi ali nije još došlo na red, neko kolonu Review, za one koji moraju da prođu odobrenje od strane klijenta, Waiting, Ready, Published itd, to je već pitanje vaših potreba i vaše mašte.
U sekciji Templates, možete pokušati da pronađete nešto slično onome što i sami radite. Na slici iznad je prijedlog za Copywritere.
Kao što možete da vidite, tu imamo Backlog, Preparing, Review, Done for Publish, Published.
Vodite se sopstvenom logikom.
Što se tiče samog kreiranja taskova, i to je veoma jednostavno. Klikom na + otvarate novu karticu i dajete joj naziv.
Možete dodati opis taska u Description polje i dodati članove koji su zaduženi za taj task, ako postoje, klikom na Members. Tu će se nalaziti oni članovi koje se ranije dodali na svoj Board.
Labels će vam poslužiti da taskove obeležite različitim bojama, za lakše razlikovanje. Neko će bojiti projekte, neko klijente, neko vrstu posla, opet sve shodno poslu koji obavljate. Dates će vam omogućiti da dodate rok do kada task treba da bude završen, Attachment da priložite sve relevantne materijale koji su vam potrebni za izradu taska i moći ćete još i da dodate Cover photo kako biste task učinili upečatljivijim.
Možete takođe i ostavljati komentare.
Kada počnete rad na tasku, prebacite ga u kolonu In Progress i dalje ga pomjerajte u skladu sa svojim postavkama.
Još dodatnih podešavanja naći ćete klikom na tri tačke u gornjem desnom uglu, pored vašeg avatara, gdje ćete naći opcije poput promene pozadine, pregleda arhiviranih taskova, sve aktivnosti na boardu, i druge, pregledajte sami.
Trello je idealan alat za freelancere, a i sve ostale, zbog svoje jednostavnosti, fleksibilnosti i mogućnosti prilagođavanja različitim potrebama. Preporučujemo vam korišćenje ovog alata zbog njegove sposobnosti da pojednostavi kompleksne zadatke, poboljša organizaciju i omogući bolje upravljanje projektima.
Olakšajte sebi poslovanje!
- O NAMA
- BLOG
- EDUKACIJA
- FREELANCE PLATFORME
- DESAVANJA
- KONTAKT